lindilus.blogg.se

P to the arty

Kategori: Partaj

Efter en snabbare intryckning av sushi i våra käftar begav vi oss till Anna med Lollo som guide. Trots att chauffören inte ville stanna vid blåsut tog vi oss tillslut fram och lökigheten var på topp 700 drinkar och timmar senare bar det av in till stan där vi kämpade tappert för att få in Bussen på hennes krogdebut. Tillslut lyckades vi få till det på andra försöket på Amba och dansade loss till nån mysko dj med piano i nävarna. Jag gillade väldigt mycket de kvinnliga gogo-dansarna på scenen...tycker seriöst att dom är awesome och jätteroliga att titta på. Lite cheese:isar rikare sitter jag nu i min sletna soffa och hör hur det tjuter i öronen. Cas e på vift i mina sockeplast ute i natten och min andra hälft befiner sig på Brevik = jag är all by my self. Tråkigt värre i stugan lixom.. men jaja! Godnatt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: