lindilus.blogg.se

Pussilurv

Kategori: Livets lilla gång

Dagen har förflutit som en dåsig damfotbolls-match och TV:n har gått varmare än en toast med extra ost och tomat. Ricky och Charlie kom glidandes på eftermiddagen och lekte mamma, pappa, bäver eller vad man nu ska kalla det. För övrig är det inte överdrivet mycket som pågår. Jag har målat massa små palmer på mina naglar (cp-ryck när jag skulle måla med vänster han) och fått fina (läs konstiga) flätor i håret av Charlie. En riktig beuty-afton alltså! Nu hade jag tänkt gå och lägga mig i sängen och glutta på She´s the man och förbereda mig mentalt för min allra sista dag på jobbet. Det känns faktiskt, hör och totalhäpna, lite ledsamt i magtrakterna. Men med Channing Tatum som godnattsaga så ordnar det nog upp sig ska ni se. Pussilurv!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: