lindilus.blogg.se

Sleeepy head

Kategori: Livets lilla gång

Idag är det grattis till Aurora igen, men denna gång på födslodagen. Hon fick en liten orange tårtbit av mig...mycket piffigt och angenämt vill jag lova. Nu står hon dock bakom kassa och sliter på sin dag. Stackarn! =(

Idag ringde min käre chef strax innan 8 och frågade vart i hela havet jag var. Jorå såatteh...jag hade glömt att ställa klockisen eftersom jag vanligtvis inte jobbar söndagar. Butiken fick öppna 2 timmar senare och jag fick en liten sovmorgon i ögonen. Tur att jag har 4 dagar till med öppning så att jag får kompensera upp dagens misslyckande.
 
 
Nu har jag precis tryckt i mig en middag och ska skriva in den på Kostplaneraren, som är mitt nya lilla projekt i livet. Sen blir det piff och puff i plytet och sen off to tryout med Eagles. Long time no see...I'm gonna be svettig som en gnu och träningsvärken kommer döda mig. 
 
 
Kommentarer:

det är tisdag idag... sötsnurre. 
Skrivet av catrin den 05 juli, 2011 kl. 21:19 #

Ja du ser.. inne i dimman!
Skrivet av Linda den 05 juli, 2011 kl. 22:06 #

Du skall icke försova dig! Det är ett av våra 99 budord inom Rutten Sörvishandel. Om du jobbat för PB-byrån istället för Pressbyrån(?) hade du fått avdrag på lönen, skäll och extra arbetsuppgifter samt indragen redan ickebefintlig rast som straff för en sån där försovning. Bara så du vet!!! Så skatta dig lycklig du... 
Skrivet av PB-hierarkin. den 07 juli, 2011 kl. 08:42 #
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: