lindilus.blogg.se

What to eat?

Kategori: Livets lilla gång

Slemmig stjärtros!? (Euuuu, ibland blir jag tillome äcklade själv) Ja..det var då själva inledningen på detta inlägg. Läs och njut!

Gårdagens megaångest-tillstånd har släppt en aning och nu sitter jag här och är glad över att jag inte har ätit lunch än. Det betyder ju att jag inom en snar framtid får goffa i mig. Men what to eat är ju den extremt stora samhällsfrågan i boet idag. Ska man orka laga nåt? Känns så meningslöst att laga mat när det bara är jag som ska äta. En morot och en rostad macka med smör nån?



För övrigt ingen sol idag heller vilket passar ganska prima ballerina eftersom jag ska stå nere i underjorden till klockan sent på kvällen. Min allra sista måndag och mitt allra sista stängningspass går av stapeln todaysies. Snart är jag friiiiiiiiiii som en myskoxe i Borneos djungler!!!
 
 
Kommentarer:


Du måste stjäla en skjorta till mig..!! jag vill klippa sönder den och göra roliga saker av tyget.. bra tyg, rutit.. osv...! puss i pallet
Skrivet av cat den 04 juli, 2011 kl. 12:53 #
 

förtydligande, en av dina jobbskjortor alltså..! 
Skrivet av cat den 04 juli, 2011 kl. 12:53 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: