lindilus.blogg.se

Dräktig hälleflundra med bladpenis!!!!!! Mums!

Kategori: Livets lilla gång

JAG VILL ÄÄÄÄÄÄÄÄTA!! Jag är hungrig och sugen som en dräktig mamutt under istiden...men min kropp är inte riktigt byggd för att svulla varje dag så det är bara fortsätta leka mamutt. Muuuuu!! (Eller hur fan dom nu lät)


Dagen har spenderats hos mina päron med diverse bär och åskskurar. Jag och far bytte klädsel i den söta bilen, dock inte helt utan problem. Hysteriskt skulle man kunna säga med andra ord. Mor och jag planterade fina fina blommor i mina balkonglådor som jag skulle hänga upp här på ballen. Men mitt liv får ju aldrig gå riktigt för bra så balkonglådorna gick inte att hänga upp. Så nu står de små fitterna där ute och gör mig ledsen och irriterad. Skitliv!!!!
 
 
Kommentarer:

imbäddkod till Fönen och Jag. Om du vill ha förståss... 
Skrivet av syss den 22 juni, 2011 kl. 20:01 #

Men va? hahahahaha dör... vänta
< iframe src="http://p.videofy.me/v/240588" width="480" height="360" frameborder="0">
Fast utan mellanslag mellan < och iframe i början. 
 Skrivet av Catrin den 22 juni, 2011 kl. 20:02 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: