lindilus.blogg.se

Fladdrande fladdertaskar

Kategori: Bedas

Att vara tillsammans med Ricky är lite som att vara tillsammans med en fladdermus. På dagen märker man inte av honom alls där han ligger inne i mörkret, men sen på natten fladdrar det till lite lagom till att man själv ska gå och lägga sig. Hahaha, en klockren analys av det lilla livet! Själv låter jag inte en endaste skvätt sol förgå mina arma valkar så självklart spenderar jag dagen på min bästa vän Balkong. Önskar ganska hårt just nu att vi var tillbaka i Magaluf.... hinka på E4:an och fnissa åt ostkrokar!


Handen på nacken och köör!!

För övrigt ska jag väl försöka komma i ordning med det dävna dunket i skallen efter gårdagens briskafestligheter innan jag ska flyga iväg på träning. Som en glad kamrat i Kalmar ska jag nu skutta och ordna lite krubb och stubb till alla som så önskar. Jaha, det var bara jag...okej!
 
 
 
Kommentarer:

Jag viiiiiiiiilllllll jvbfkdsksndnznxksmlz! 
Skrivet av Dyänför den 30 juni, 2011 kl. 12:33 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: