lindilus.blogg.se

Förvirrad grabb på äventyr

Kategori: Livets lilla gång

Alltså förvirrad grabb man är! Åkte till Svartis för att leka med örnarna men det var ju mer öde än tidningsstället på Arlanda efter Caszns smygfis. När jag vandrade hemåt igen förstod jag plötsligt innebörden i Karros meddelande om att det inte skulle vara träning idag: Det betydde antagligen att det faktiskt inte skulle vara träning idag. Men men, fick mig en redig långpromenad med Froid iaf så mig lider det ingen störrre nöd på. Dock ser jag en julgran när jag blundar...undrar om det är bra eller dåligt. Men eftersom jag nu inte har några spännande nyheter om brutna revben eller fabulösa fantasier från dagens träning så langar jag ett par bilder som jag precis upptäckte på Coach K´s fejsbjuck. Bilder som får hjärtat att dallra en aning. Sånt jävla vackert moment i livet!!! <3

VM-brons VM-brons VM-brons!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: