lindilus.blogg.se

Massive hatattack!!!

Kategori: Livets lilla gång

Ge mig mina pengar era jävla inflamerade hönsarslen!!! Vet inte hur många papper och tjaffs jag fyllt i nu angående det här jävla skadeståndet. Sämsta ståndet någonsin!!! Och nu är det dags att börja höra av sig till Pressbyrån för försäkringstjaffs och diverse. Är det något jag hatar i hela vida jävla världen så är det Pressbyråns huvudkontor och nu måste jag beblanda mig med skiten. JAG SPYR!! Och där på psyket sitter Ali Omar och riktigt myser för att han slipper bo på gatan. Han får säkert bättre mat än vad barnen får i skolan. Hatar hatar hatar hatar dessa jävla blanketter och jag hatar Ali Omar och jag HATAR Pressbyrån!!!!
 
 
Kommentarer:

host.. inflammerade... hönsäschlen?? host host...? vafalls...!! 
Skrivet av systeri ysteri den 14 juni, 2011 kl. 14:50 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: