lindilus.blogg.se

Mr. Silverfisk

Kategori: Livets lilla gång

Waka waka! Idag när jag kom till jobbet och tände på lagret var det MASSOR av små silverfiskar på golvet som gnutta runt. Blev faktiskt riktigt glad då det kändes som lite sällis mitt i all ensamhet. (sorgligt men sant) Så resten av dagen har jag haft det släkt inne på lagret och tänt lite då och då för att titta på de små kravlande liven. De som bor hemma här tycker jag dock inte om...de är inte alls lika trevliga vänner.

Mr. Silverfisk!!!
 

Men iaf, nu har jag sovit som en marinerad storkbäbis i flera flera timmar så förhoppningsvis orkar jag med lite polhäng hos Cäz med de örnar som behagar dyka upp och joina i regnet. Kan bli mys, men det kan oxå bli en del nys. Vi får se vart livet för oss helt enkelt... säss dah bloggen tja tja!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: