lindilus.blogg.se

On the edge of glory...pling!!

Kategori: Livets lilla gång

Åh Gud i bakisbajset alla kvalitétssäkringars byxor va härligt jag mår idag...eller så var det kanske inte så iaf. Kalaset hos Cas igår hölls ihop av några tappra soldater från Bedas och laget. Popcornen gick åt i en hysterisk (!) takt och det var annat som också gick ner i halsen rätt smärtfritt. Poolen fick sig även den lite sällis och sällan har någon skådat en samling skönare damer i en och samma pool, och hör sen! Med rullstol och stödskenor bar det tillslut av mot bussen för de små gröngölingarna som hade en bit hem. Själv gick jag upp och "småvilade" lite i soffan tills Ricky kom och hem och hittade mig som en liten dreggelboll. Livet är allt bra mysigt ibland.
 
Nu, om vädret tillåter, ska jag försöka rycka upp mig...kanske borsta gaddar och hår lite granna. Sen är det föreningsdag i Rudan om gräset är torrt och stuntvänligt. Är det så det ligger till, någon som kollat gräset idag? Klassas detta som tillräckligt fint väder?? Hur som helst är första prio att trycka något ätbart i min kurrikurre-mage. Säss då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: