lindilus.blogg.se

Paxipax!

Kategori: Livets lilla gång

Gårdagens soliga timmar spenderades hos världens bästa mor och far med en sovstund i pappas nya volvo duett som han mixrar och mojar med. Fick hjälpa till att renovera lite och somnade lite smått av den totala mysigheten som rådde inuti gullebilen. För övrigt bjöd min mor på fisk, som alltid när jag kommer eftersom det aldrig inmundigas annars. Bärpartaj och myrmasaker hinner man alltid med oxå hos mysispäronen.



Idag på självaste nationaldagen har jag festat till det med en Sverige-rosefett i hårsvallet. (jo för ett svall är ju precis vad jag har). 9 timmar på jobbet med tillhörande ångest förbyttes mot en finare afton hos min gamle gosse Skinky bitch som bjussade oss mannar på en hejdundrande middag. Fula barn leka bäst som vi brukar säga. <3



Imorn är det dags för tryout (Jenför ska vara med ja tack). Ska bli nice att träna lite igen eftersom jag får dampig överskottsenergi annars och går runt och klappar hela tiden. Mennä..paxipax!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: