lindilus.blogg.se

Gråfeber

Kategori: Livets lilla gång

Haha, jag hade en sån himla ful dröm inatt. Jag drömde att jag lekte med en jättestor klump av sånt där blått kludd. Men tydligen var det ytterst ohälsosamt att klämma loss på det så jag blev sjuk och började tappa håret. Mamma konstaterade att det var "gråfeber" och vi va tvugna att åka till min farfar så att han kunde ta sig en titt på problemet. På vägen dit ringde min mobil som inte knapparna fungerade på = jag kunde inte svara. Jag blev så jävla förbannad att jag kastade den in i en husvägg och skiten pajade. När jag satt där och pillade med bitarna från den så tänkte jag att nu har jag ju iaf nåt att blogga om. Sen slutade drömmen med att vi kom fram till farfars hus som var omringat av massa svarta män med vapen. Undrar vad detta betyder..kommer jag att få gråfeber nu? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: