lindilus.blogg.se

Helt normalt cp-öga

Kategori: Livets lilla gång

Tja, jag är inte döende i pupilltyfus eller ögoncancer så alla kan andas ut. Min förstorade pupill och jag har varit på ögonsjukhus idag. Det var en mindre angenäm känsla att sitta i ett väntrum fullt med folk som alla hade cp-ögon. Rinnande, röda, svullna och allmänt skabb mötte min blick vart jag än tittade.Men mitt öga var tydligen tutti normale och för "damer i min ålder" är det icke något konstigt att ha mongopupiller. Så det så!!



Måste oxå få visa den söta outfit:en det är meningen att man ska ha på jobbet just nu. Men seriöst, va tror dom? Jag har inte sett någon i någon butik som faktiskt har detta på sig. (Förutom Aurora och Benny som skrämde skiten ur mig i dessa utstyrslar när jag kom till jobbet igår). Inte ens Miranda Kerr skulle kunna se normal ut.
 
 
Kommentarer:

åh... nej.... nu... dog jag... så smått... i mitt inre... säg att det icke är sant???? *stor spya på golvet* Why God whyy?? 
Skrivet av cat den 01 mars, 2011 kl. 21:14 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: