lindilus.blogg.se

Pang pang!

Kategori: Livets lilla gång

Tjipuh, jag va så jävla nervös när vi kom fram till det där stället (The Target) att jag höll på att kissa på mig. Man vill ju inte va hur dålig som helst och slå upp skiten i pannan av rekylen eller diverse. Man får ju inte göra pappa McGyver besviken så att säga. Men det var sjukt kul när vi väl satte igång och jag vågade prova alla vapen som man fick, även revolvern och den amerikanska feta pistolen som pangade MASSOR. Fick skjuta med sån picka som James Bond har bland annat..den var min favorit. Fick tillome in en 10-poängare = jag överträffade mig själv riktigt stort. Här nedan ser vi ett litet sample på hur snygga vi var och min 10-poängsträff är markerad med rött. Man måste ju skryta lite nu när man känner sig som Robocop himself. This is a bust!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: