lindilus.blogg.se

RALLY!!!

Kategori: Livets lilla gång

Idag fick jag skäll av en kund för att jag satt bakom kassan och åt på arbetstid. Det blir väldigt svårt att inte äta på ett 8 timmar långt pass helt utan rast känner jag då. Fast han kanske tänkte att jag inte ska äta alls på hela dagen... för hey, skippar man att gå på toa en hel dag kan man ju lika gärna skippa att äta oxå. Allt för att vara tillgänglig och sälja så mycket som möjligt!! Men vi fick iaf en present av the boss idag, bara för att Aui och jag är bäst i världen, så då kändes irritationsmomentet inte lika hysteriskt irriterande.



Efter jobbet börnade jag till Farsta centrum med min syster.. vi köpte diverse fågelfrö och jag slog till på en necessär inne på hemköp som jag bara inte kunde låta bli att köpa. Sen bladade vi hem till Tin, både på och nedanför trottoaren, och käkade små örtbiffar med hampurjitressing <---- mitt försök till att stava hamburgar-dressing på finska. Gick väl sådär kan jag tycka. Tin visade alla cheer-rosetter hon har gjort och när hon ändå hade byxorna nere gjorde hon några till. Och effektiva, som de två arbetselefanter vi är, så hann vi tillome färga mitt uschliga babb och pyssla med diverse djupa och tankemässigt utmanande kollage. Fast det där med pyssla och djupheten stod väl mest syrran för medans jag stod för snyggheten och dampandet. Det var helt enkelt riktigt rally.



Här ser ni en helt magisk bild av rosetterna och min lilla necessär med en flodhäst på. Love it!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: