lindilus.blogg.se

Victory

Kategori: Livets lilla gång

Haha, det kändes så sjukt bra i hjärtat att se den jäveln komma in ihopsjunken och med handfängsel. Läkarns utlåtande var ju bara för underbart övertygande om att Ali, Musse, Ramdan, Abdulah eller vad hans namn nu är (ingen som vet) behöver sitta inlåst för han kommer garanterat att ge sig på nån igen. Typ som han gjorde under utredningen nu i mars där han slog en av sina medintagna och helt plötsligt började prata flytande svenska. Åh åh..så underbart härligt att se när han sjönk ihop i förtvivlan när han fick veta att han skulle tvångsintas på rättspsyk och inte kunna komma ut förrän rätten kommer fram till att han är ofarlig. Cashiiing i min ficka och så jävla klockers att han efter sin dom helt plötsligt kunde prata svenska med sin advokat. Jävligt nödvändigt att tolken skulle sitta där och ha betalt. Nä fyfan va nice...VICTORY!!!!



Dock mindre nice att jag letat runt om en galning efter ett handledsskydd och inte hittat nåt någonstans. Handleden börjar fan leva sitt eget liv nu vill jag lova så det vore på tiden att införskaffa ett. Hur som helst är jag ytterst nöjd i näbben med denna dag... en hel dag med min lille far. Vi har promenixat, varit på Bauhaus och krånglat med en bänkskiva som 2 riktiga miffon. Fina fina pappa! <3



Nu ska det fixas med mina nya balkonglådor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: