lindilus.blogg.se

Kämpa kämpa!!!

Kategori: Livets lilla gång

Åh kyss mig! Hammarby e så nära så nära på att göra mål hela tiden...jag blir gaaalen i högerögat. Maic Sema är ju som en pralin under juletid dock.



Jag är fortfarande tung som en havande mamutt efter systers och min lilla middagsbjudning på Helenes krog där portionerna skulle kunna göda hela södra Balkan-området. Som tur är är ju vi bäst på att beställa och be om notan och diverse så det hela löste upp sig rätt så fint lagom biotime. Vi gluttade in Pirates-fimlen och den var faktiskt ytterst spännande...sjöjungfru-bruttorna var helt klart mina favoriter. Men bäst av allt var ju att jag hörde av mig till syrran efter bion..bara så att hon liksom skulle vara helt säker på att den var helt slut.

Nej nej..nu är det för spännande i matchen... jag urinerar snart i ögat på degerfors!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: