lindilus.blogg.se

Snip snaps snut

Kategori: Bedas

 
Åh Torstens enfotade fladdermus är på g i mitt huvud där tröttheten flaggar i topp. Kvällen började lite smått hemma hos Nattis, som by the way fyller åris idag. Take a sip on your player to the right after giving a toast!! Sen bar det av in mot stada där det dock var kalare än öknen på det ställe vi tänkte lurva in på. Så vi hamnade på Snaps, ett mycket märkligt ställe enligt mig själv. Dansgolv + jag = jätteroligt så det styrde väl upp sig helt ok där med tyskar och krukor i fönstret och allt va det va. Fyllesvull och gullegull och nu ligger jag helt ensam hemma i tysta lägenheten. Min bäste herre är ute och roar sig i gamla dassiga Tyresö och jag får ABSOLUT INTE vara med och leka. Så jag snorklar väl neråt kuddtrakten då och hör sen!!!!
 
 
Kommentarer:

haha fullgubbe-näbb.. <3
Skrivet av syssi den 22 maj, 2011 kl. 10:55 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: