lindilus.blogg.se

Viol < choklad?

Kategori: Livets lilla gång

Varför i hela helvetet luktar chokladcroissanter viol när man bakar dom? Ska det va så eller gör jag något överdramatiskt fel som gör att skiten helt plötsligt byter smak?? Nej, mycket mycket märkligt! Oxå ytterst specifikt att folk kommer fram och snackar afrikanska med mig som om det vore helt självklart att jag skulle förstå precis vartenda ord. Dessvärre gör jag inte det...det blir svenska, engelska, kanske kan sträcka mig till ett par ord spanska eller alternativt att rita på ett papper...annars blire inget!!


 

Just för tillfället sitter jag och myspyser i soffan med ögonlocken hängande ner till hälarna av trötthet. Det tar på krafterna att vara hurtfrisk och übertrevlig hela dagen. Kanske ska ta mig ett litet dreggel på kudden...jag jobbar ju ändå sent imorn. Ja vafan..godnatt!
 
 
Kommentarer:

För att det är kewl! 
Skrivet av Tin den 20 maj, 2011 kl. 08:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: