lindilus.blogg.se

VM-brons

Kategori: Resa

Say what now... här kommer man hem från en kämpigt jävla lång flygresa och möts av fetaste snövädret. Iofs behöver min SÖNDERBRÄNDA (!!!!) kropp all vila den kan få från sol och värme så det är väl ok antar jag. Dessutom möttes jag ju inte bara av snö på Arlanda utan oxå av systeri och Jesper som, med cheer bows på plats, skjutsade hem oss degiga tomater. Tack för allt heja heja och fixi trixi fina syster!!



Nä men måste säga att VM-resan känns helt okej. Har bränt mig så jag knappt kunnat röra mig, livnärt mig på M&Ms, sett groteskt feta människor + sjökossor och såklart tävlat VM och sett så sjukt mkt grym cheerleading (Senior Blacks perfektion ger mig typ fortfarande diarré). Sen att vi tog brons bara sådär helt jävla oväntat va ju som en extra stor M&M peanut butter. Fatta att fina bästaste laget tog medalj!!!! Känner mig så grymt såsig efter resan, men samtidigt mucho taggad på kvällens träning. 2 träningar kvar..sen SM. Weyhoooo!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: