lindilus.blogg.se

Akut!

Kategori: Livets lilla gång

 
How NOT to do flickis: på långfingret!! Fick gå tidigare från jobbet idag då jag på rikigt trodde att jag brutit fingret. Så jag har spenderat runt 5 timmar på SÖS akuttmottagning idag för att kolla upp det hela. Röntgade mig för allra första gången i livet...och fick se mitt eget skelett. SPYYYYYYR!! Ska försöka förstränga den synen det allra bästa jag kan..för jag har inget skelett och så är det med den saken. Som tur är var det inget brutet utan bara en kraftig stukning i någon slags fingerled och det ska tydligen gå att träna rätt hyffsat med sånt tjaffs så det känns superduper förutom att det gör ondare än ondast (och att jag är 550 spenor fattigare). 
 
Kommentarer:

HOPPAS DU stämplade in det i ett sånt där frikorts-häfte, unge!! Jag har ju sagt att du ska träna försiktigt, storesysterhjärtat dallrar ju i halsgropen på mig när du skadar dig o sånt!! 
Skrivet av catrin den 01 december, 2011 kl. 01:49 #
 

Jadå.. nån tant tvingade på mig massa stämplar och skit! =D Och det va bara en stukning, det dör jag inte av. 
Skrivet av Linda den 01 december, 2011 kl. 10:46 #
 

Jo men syrran börjar ju bli tant vetty, oroar sig som en riktig hönsmor! 
Skrivet av Catrin den 01 december, 2011 kl. 18:46 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: