lindilus.blogg.se

Dreamhack

Kategori: Livets lilla gång

God morgon i stugan! Idag är jag uppe med tupparna för att keeeka lite frulle och säga adjö till min pöjk som ska på en liten weekend idag. Han och Charlie Körsbär ska bege sig till Jönköping och Dreamhack. Det är världens största digitala festival. Människor från hela världen som nördar loss och spelar dataspel i flera dagar. Min mor frågade bekymrat om inte jag fick följa med... HAHAHAHAHA!!! Alltså för jag hade ju haft så jävla kul bland miljontals datanördar?? Nä, jag sitter hellre här i hemmets lugna vrå och knaprar på en sparris eller nåt.


 
Såhär kan det alltså se ut...sick!!
 
 
 
 
Kommentarer:

Ska du titta efter honom då? i webcamsen som finns därifrån?! 
Skrivet av Catrin den 25 november, 2011 kl. 14:08 #

Nä..jag tittar på TV istället. Hahahaha!!
Skrivet av Linda den 26 november, 2011 kl. 00:45 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: