lindilus.blogg.se

Korv och trosor?

Kategori: Livets lilla gång

Nån annan än jag som blir lite smått kräckelnödig (spyfärdig/illamående för er som inte pratar Beda) när ni måste göra numero dos?? Gravid i andra veckan med en brunbränd liten korv som jag döper till Allan när han kommer ut. Fresh and clean!



Nämen skämt å sido. Sitter och fifflar lite smått med mina beställningslistor för New Body och Salamikungen. Har sålt sex korvar och 2 paket New Body..känns som en förbättring från förra året. Någon som känner sig sugen på lite salami eller underkläder, t-shirts, strumpor och diverse så hojta.
 
 
Kommentarer:

jag blir oxo kräckel, som fan!!!
 Har du sportbhar i storlek "våra megafeta pattar"?
Skrivet av syrr den 09 november, 2011 kl. 13:46 #
 

Jag använder sporttoppar därifrån som funkar super för mig. Har största storleken L85. Kostar 150 spenor. 
http://www.newbody.se/produkter/17/
Skrivet av Linda den 09 november, 2011 kl. 14:13 #
 

Men va fan, langa på mig 2 då.. Sån storlek du har, borde väl funka för mig oxo.!? Finns det bara i Bra Svart? hahahaha... 
Skrivet av Cat... den 09 november, 2011 kl. 14:41 #
 

Det finns vit oxå. De lär ju sitta tight och bra på dig..för jag brukar ha 2 samtidigt. =)
Skrivet av Linda den 09 november, 2011 kl. 15:21 #
 

hur många spenor kostar trosorna har tre sånna redan å jag gillarom :)! När ska jag pröjsa salamisarna :)
Skrivet av AUI den 10 november, 2011 kl. 10:20 #
 

4 st för 150 om det är hipsters du menar. Tror kovarna kommer runt vecka 49 så det blir väl då någon gång. Jag hojtar! =)
Skrivet av Linda den 10 november, 2011 kl. 13:07 #
 

typ löning då eller? :P Vetu vad lindilus jag tar 4st vita hipsters om man får välja annars tar jag blandat ;P!!!
Skrivet av aui den 10 november, 2011 kl. 20:25 #
 

stl large :) elr xl tar ja :)
Skrivet av aui den 10 november, 2011 kl. 20:30 #
 

detta är officiellt inte längre en blogg, utan en webshop :)
Skrivet av catrin den 11 november, 2011 kl. 11:04 #
 

Haha ja visst! Inom kort startar även försäljningen av radiostyrda tandpetare så håll utkik. ;)
Skrivet av Linda den 11 november, 2011 kl. 12:25 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: