lindilus.blogg.se

Surisar

Kategori: Livets lilla gång

- Helvete, nu bröt jag fan fingret!!, skrek jag högt när jag klämde långfingerhelvetet mellan dörrarna i ett kassaskåp av järn. Så satans ont gjorde det att jag fick stå och kyla pisset på en kall RedBull i flera timmar. Och så va jag irriterad över de jävla klämkäcka små meddelanderna som de lägger upp varje dag på kassaskärmen. Idag stod det:
 

Men för i helvete??!! För det första så är sura godisar typ bland det godaste. Och menar de sura människor så måste de ju bara driva med oss. Har de någonsin sett hur många sura och otrevliga människor som handlar varje dag?? Vissa dagar är ju för fan som 3 hela påsar Surt&Blandat... spyr i min egen mun!!!
 
 
 
Kommentarer:

hahaha jag dör! Fulaste lilla meddelandet evar :D
Skrivet av aui den 08 november, 2011 kl. 14:15 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: