lindilus.blogg.se

Up and about

Kategori: Livets lilla gång

Ja, då försöker vi igen. 3:e gången jag försöker mig på att blogga denna morgon, men datorjäveln slocknar ju ihop och dör varenda gång man råkar komma åt sladden det minstaste lilla. Jag bliva gaalen!! (läs med pompös italiensk brytning)

Idag har jag stigit upp i fin takt för att hinna piffelipuffa lite här hemma och gå ut med vovven innan jag ska iväg och jobba mig lite i ett par timmar innan träningen. Mina hälar mår sämre än någonsin och nagelfingret är fortfarande bortdomnat. Det kan helt enkelt inte bli annat än en riktigt spännande dag!



Förresten så va det en asfin polackpöjk som hittade min mobil i tvättstugan igår och ringde hem hit på knackig engelska så att jag kunde gå ner och hämta den. Jag hade inte ens en aning om att den va borta, haha, jag har sån sjukt bra koll på mina grejor jämt.
 
 
Kommentarer:

Hör nu min bäste herr linda! Du måste smörja in toten med salva varje kväll! Du måste fotbada toten i iskallt och jättevart vatten i små varv! Det hjälper!! gört genast innan hälarna ramlar av, inte kul... då får du gå runt och stirra upp i himlen resten av livet, fett ovärt!
Skrivet av syster! den 08 november, 2011 kl. 11:16 #
 

jättevarmt, inte vart...!! och salvan ska vara av antiinflammatorisk sort.. ok? 
Skrivet av Syrr igen den 08 november, 2011 kl. 11:17 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: