lindilus.blogg.se

Yeah buddy

Kategori: Livets lilla gång

Japp.. då satt man vid datorn igen som en mobbad lågstadienörd med svettluktande armhåla och en finne i pannan. Härligt livet kan va ibland va?!?



Gårdagen bjöd (förutom mitt mosade långfinger) på mys med familjen på skogskyrkogården. Det är så sjukligt fint där på alla helgons lilla kväll. Vi tände till farmor på det vanliga stället vid fågelholken och så fick jag ju vinka på nära håll. Annars vinkar jag ju lite smått varje gång jag åker förbi med buss eller tunnelbana. (Jag har allvarliga tvångstankar jaaaaa).



Efter den lilla turen mötte jag the bruds på gullmars för att fira att vår käre Cas-bruuur va i stada. Och vilket jävla tagg det va.. haha! Vi hette FEEEZT i andranamn allihopa! Längtar tills du kommer igen min man så att vi kan ha julkväll med upp-poppade tipp tapps och pipparkakor. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: