lindilus.blogg.se

B to the akis

Kategori: Livets lilla gång

Jag har ALDRIG varit så jäffla bakis som jag varit (läs fortfarande är) idag. Har legat i soffan hela dagen och kollat på Cheer Extrems Showcase med illamåendet gurglande i magen och huvudet dävet som en mosad apelsin. Det tog mig fan 2 timmar att få ner pizzan som Buppis så snällt hade köpt åt mig. Det är först nu fram på kvällskvistarna som jag ryckt upp mig lite halvt och bestämde mig för att baka bröd, laga matlåda, städa toaletten och diska. Så nu är jag alldeles kallsvettig och jävlig. Man är allt bra dum i huvvet som utsätter sin stackars kropp för sånt här. Men kul va det! 
 
 
 
Kommentarer:


Diu börjar oxo bli gammelgrå, lillgäddan!! <3

Skrivet av Syrran den 31 oktober, 2011 kl. 10:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: