lindilus.blogg.se

Grattis Pottan!

Kategori: Livets lilla gång

Jag vill börja med att gratta Harry Potter på namnsdagen. Ska gå och klappa lite på mina böcker och kanske läsa sista kapitlet i sjuan eller dylikt för att fira.

 


Second of all så har jag ett lite smått mongoliserat knä idag efter den värsta flickisen i hela min livstid. Men som tur är tror jag det är mest "massive-smäll-smärta" och inte "nåt-har-gått-sönder-inuti-smärta". Tur att man inte rättar prov med knäna då för idag hoppar jag på bussen till Huddinge igen för att i flera timmar sitta och mysa med diverse örnar och nutidsorienteringsprov.


 

Kommer inte att ha träffat min lilla Buppis på 24 timmar imorn kväll. Är det inte lite skumt att man saknar varandra efter en enda dag ifrån varandra när man lixom träffas varenda eviga dag (under snart 4 år). Märkligt men sant!
 
 
 
Kommentarer:

Åh lyckliga ni...!! 24a timmar e bebistid! <3 Max för mig o Jesper är 16 dagar ifrån, hittills...
Skrivet av catrin den 10 oktober, 2011 kl. 14:18 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: