lindilus.blogg.se

Mongo-öra

Kategori: Livets lilla gång

Är det normalt att det gör ont i örat när man tuggar eller ler? Kanske när man fick en liten pyttearmbåge rätt in i härligheten igår. Cheerleading är inte den mest sköna träningen för kroppen, men det är lätt den roligaste i hela världen. (Japp, jag har provat alla...hästpolo speciellt) Känner mig helt confused i knoppen efter gårdagens träning med allt flippande, fluppande, snurrande, kastande och guppande...och idag blir det mer. Det är ju kul att bygga, men jag ska inte sticka under soffan med att jag allra mest ser fram emot fredag eller lördag då vi får dansen. Woop woop!! Men nu ska jag kämpa i mig lite knäckebröd här med mitt mongoliserade öra. Gotta love life! 
 
 
 
Kommentarer:


NI fd? Trotskijister o annat "AFA" Liknande numera som Kassa SS i NationalGeograhpics Apoll13 som GÄRNA slkatar alla ANDRA som ASET ju LÄNGE ÖPPET skrivet såg ni "SuperBowl" SÄNT av er Nazistisk INDY Fittornas ÄGARE dvs Rupert HITLER Murdoch o alla BILLIGA Kassa Blafforna MITT inne i skit sändningen så SER NI vilka BILLIGA "Jock GANBANGERS" som skrivit KONTRAKT som "Kristna MÖDOMMAR" i USA som sedan Gangbangar SAMTLIGA i sina skit Kassa LIONS KRÖK o ADLERS Råttor dvs EAGLES så Varför gillar ni vara sådana "Gymnaster" i PorrBrancshens BILLIGASTE Lättaste att Prostituera FUNDERA PÅ DET dvs TÄNK "Die Dumme Americanen" anser att SUGA av hela MES FOOTBALL Leguens Mesar INTE Bryter mot deras "Kristna Kontrakt att behålla Mödomarna som VanhedersLiknade Dilso av Demirbag Stens ÖKADE MÖRDANDE "Islamisters2 sort ahah ni VÅGAR INTE se era Egna "Janski Nazi FEL" jaja ERT PROBLEM DET o INTE MITT "Cheer leaders" har ju samma Rykte som Indiska Skådespelerskor så VARFÖR VILL ni ha det Ryktet
Skrivet av Raoul PETE Joacim Parfalk den 26 oktober, 2011 kl. 10:18 #
 

För att indiska skådespelerskor ser ut som kanelbullar doppade i choklad och det bah ÄLSKAR ju alla!!!! Nu ska jag gå och ge min mödom till första bästa fotbollsspelare jag ser. Tjillevipp!!
Skrivet av Linda den 26 oktober, 2011 kl. 10:39 #
 

Syster: haha, du e så söt <3 
Raoul: alla fördomar är inte sanna! 
keep up you both!
Skrivet av Catrin den 26 oktober, 2011 kl. 12:54 #
 

blir fan alltid förvirrad av han som skrev högst upp alltså fattar nada :P fattar ni? :P
Skrivet av aui den 27 oktober, 2011 kl. 14:19 #
 

Nja.. man får läsa lite mellan raderna och le och se glad ut. =D
Skrivet av Linda den 31 oktober, 2011 kl. 00:59 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: