lindilus.blogg.se

Mysterium

Kategori: Cheerleading

Nu börjar det seriöst bli lite löjligt detta med att jag typ aldrig kan komma in på bloggen. Det kommer nåt konstigt rött stort jävla meddelande som säger att den här sidan inte finns. Jävla märkligt om ni frågar mig eftersom jag nu lyckats klämma och krångla mig in hit. Och här är både jag och sidan, som tydligen inte finns. Jaja, livet smysterier!



Jag är fortfarande lika arbetslös och fortfarande jävligt otaggad på att ta tag i det hela. Vill inte gå till arbetsförmedlingen och vill absolut inte gå på fler intervjuer. Haha, då blir det riktigt svårt att skaffa sig ett jobb. Fy fy fy på mig...MÅSTE göras!!



Annars är det enda värda i min vardag just nu de sjukt roliga träningarna. Förra träningen testade vi ett bygg som jag och Froid gått och varit småkära i sen VM och det var grymt kul att få testa. Hantlarna är nerpackade och träningshumöret i topp. Eagles 11-12 will be absolutely fab!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: