lindilus.blogg.se

Oleg <3

Kategori: Livets lilla gång

Alltså...va är det för del på passagen. Står att min blogg inte kan hittas så fort jag försöker skriva något litet spännande inlägg till alla åhörare. Jaja..nu har jag kämpat mig in hit iaf trots bultande träningsvärk i varenda liten röv och lårdel.

Dagen har blandannat bjussat på en morgonprommis med Aui och Tintin, som tog sig ett litet bad och ett litet tugg på en död padda. Jag har även varit hos syster yster och pysslat ihop ett litet "krya på-kort" till en fin fillur som ligger på sjukhus och vilar upp sig. Som vi pysslade..samtidigt som linsgrytan gick varm på både spis och i mixer.


Nu har jag precis gluttat in idol och alltså den där ryssen Oleg eller vad han hette. Jag ärfan kär...en mer äkta och helt magiskt liten själ får man fan leta efter. Sjukligt charmigt ful och låten är ju bara så svängig att man nästan tappar hälsenorna.

Klicka här för att se honom sjunga
http://www.tv4play.se/program/idol?title=oleg_nejlik_-_elektropop&video_id=1976156
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: