lindilus.blogg.se

Tha week end

Kategori: Livets lilla gång

Asså shieeet... det går inge bra med bloggandet alls för tillfället känner jag. Men det är väl inte direkt någon som lider alltför mycket av det.



I fredags var jag hemma hos mor och far med Tin och Jesper. En riktigt pensionärskväll blev det med svampplockning, soppätning och äppelplock. Så himla myspys i byxan och en massa kantareller har jag att äta nu. Muuums!



Igår, eftersom inte Cassandra längre förgyller vårt avlånga land, fick Jennifer, Nattis och jag ha eget Beda-partaj i Farstas hoods. De andras pruttsprit slank väl inte ner sådär jävla bra, trots 17 liter hallon och ett parti alfapet. Tur att inte jag blev så fnissig då så att den orangea bilen inte fick sig ett rejält skrattutbrott.
 
 
 
Kommentarer:

jo jag liiider!! 
Skrivet av syss den 11 september, 2011 kl. 23:22 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: