lindilus.blogg.se

Well hello again

Kategori: Livets lilla gång

Finally kan jag komma in på bloggen igen...har vart knaskalas very long time now. Börjar ruttna lite i ena ögonlocket på det hela, men det är väl bara att le och se glad ut.



Grabbarna på våningen över har fekke (som varje helg, man kanske ska gå upp och festa till det någon gång) så det är rätt livat i lusen om ni förstår vad jag menar. Festilurum gånger två om vi ska ta det i ekvationsform. Ska bli kul att försöka sussa....har ju dessutom Prickards snarkningar att tampas med. Skulle ha gått och lagt mig samtidigt så jag hann somna innan de brakade loss, men jag var ju tvungen att titta på cheer-filmen Fired Up som gick på TV. Kunde dock lika gärna ha skippat den för jag spydde galla över hela soffan...alltså fyyyy faaan! Det enda som var riktigt roligt var när maskot-draken ramlade ihop i slutet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: