lindilus.blogg.se

Inget brojl här inte!!

Kategori: Livets lilla gång

Idag har jag fifflat med diverse bestyr. Förutom en slemmigt kall promenad i regnet från centrum till Maxi (dööödens dööd) så har jag även växlat lite möneys till USA och införskaffat solskyddsfaktor 50+ (!!!!!!) och after sun. Jag vägrar att bränna mig som jag gjorde förra året i Floridas livsfarliga strålar. När min hud brojlar då är det fan stark sol vill jag lova!! Fatta att om en vecka sitter jag på ett plan på väg till sommar. Sick!

Bättre lycka denna gång?
 
 
 
Kommentarer:


HAHAH ÅH NEJ. Såg framför mig hur söt du måste varit när du stod framför kassan med dom 2 flaskorna och din plånka i händerna... Lite hopsjunken, svettig i hårfästet, jackan på halvsvaj men endå glad i fejset. ÅH söta Labe... hahhahaa.. <3 
Skrivet av cat den 13 april, 2012 kl. 18:09 #
 

Jag va skitsnygg...punkt! ;)
Skrivet av Linda den 14 april, 2012 kl. 14:39 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: