lindilus.blogg.se

Rännskita och annat

Kategori: Livets lilla gång

Jag har snöat in totalt här och pillar och petar hysteriskt med kalori-appen så fort jag får en sekund över (vilket är ganska ofta). Idag har jag t.ex. 1732 kalorier kvar att trycka i mig...det blir ju typ 2 och ett halvt chips. Yummie!



För övrigt så har jag städat boet så att svetten rann i fejset på mig. Det är ju en jävla stor idé att städa när hela stället blir nerskvurrat av svekke lixom. :D Och för att säkerställa doften av kebabarmhåla så har jag lagat Chili con carne till grabben som kommer va schletnare än 5 heroinister i midsommartid när han kommer hem från bygget. Så nu osar det fint i lyan. Det blev typ 725 matlådor av skiten oxå så nu blir det bönor hela veckan. Rännskita va det här!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: