lindilus.blogg.se

Vindögd ängel!

Kategori: Livets lilla gång

I torsdags tvättade jag Rickards bilnyckel i tvättmaskinen så att det blev totalt knas i brasan. Vi åkte lite efter 20.00 till Maxi för att köpa nytt batteri till skiten för att se ifall det skulle fungera, men det resulterade bara i att hela biljäveln dog på Maxis parkering. Tillslut fick vi hjälpt av en vindögd Rumänsk man som bogserade oss hela vägen hem. Så 22.30 va vi hemma igen tack vare våran sneögda ängel! Tänk vilka fina människor det finns va??!





Igår va det skumparty/ hula hula-afton på Ollan och då vet vi ju alla att vi va där. Inte för att vi skummade och hulade så mycket, men original va vi allihopa förutom Fnattis som va organisk. Och vill man läsa mer om det går man bara in på Jennsas.blogg.se för senaste nytt!! Hhahaha, jävla fyllekaja!





För övrigt så har Rickard tagit ut och gömt batteriet till badrumsvågen för att jag springer och väger mig 5 ggr i minuten annars. Den lilla rävrumpan!!! Drömde även inatt att jag käkade Geisha-choklad som hade 250 kalorier per 60 gram...och att Sanna Kallur köpte Came Blue av mig med ena benet uppe på kassadisken. Bra skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: