lindilus.blogg.se

Me, myself och en spade!

Kategori: Livets lilla gång

Idag har jag skottat en gång ute på gården från vårt hus och bort över gräsmattan till parkeringen. Det kanske är typ 20 meter eller nåt, men faaaan va mycket snö. Svettades som en döende gnu så jag fick slänga av mig både mössa och halsduk i vild panik innan jag skottade mig vidare ner till bilen. Haha, det va tillome en tant som trodde att jag jobbade med snöröjning för Graflunds eller nåt sånt. Hon va ytterst nöjd...och jag med!!
 
 Kommentarer:


Underbart! Du är värd ett biobesök! maila mig din adress så skickar vi två biocheckar. Hälsningar från hyresvärden :)
Skrivet av Anitha Wretling den 06 december, 2012 kl. 13:37 #
 

Men kära hjärtanes va mysigt!! =) 
Skrivet av Cat den 06 december, 2012 kl. 17:06 #
 

Haha! Åh, tack va roligt! =D
Skrivet av Linda den 06 december, 2012 kl. 20:00 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: