lindilus.blogg.se

Yesterday

Kategori: Livets lilla gång

Igår:

* Skrev jag världens störtsa skyltar om kortläsaren som ingen läste ändå. - Gäller den här skylten?? frågade en mongolidiskt iriiterande grabb och en efterbliven jävla tjej lyfte på skylten och försökte sätta i sitt kort. EEeeeh..people??





* Åkte jag sex olika bussar/tåg för att hämta mina fjorton salamikorvar. Jag luktade som en dröm där jag stånkade mig fram i kollektivtrafiken.
 







* Grät jag floder för jag trodde att min allra äldsta och roligaste fisk Bert va på väg att dö och Rickard skulle bli tvungen att koka ihjäl honom för att han skulle slippa lida. Det lilla matvraket rätade dock upp sig när jag kastade i lite mat (jag tänkte att en sista måltid ska han väl iaf få) och idag verkar han rätt stadig igen.





* Berättade Prickard att hans mor sätter julkorten de får i granen = jag blev helt till mig och slänge upp mitt, än så länge, enda julkort i granen. Lycka!!





* Va jag så hungrig efter middag att jag trodde jag skulle få hjärtsvikt av undernäring. Tur att man har några kg att ta av.





* Satt vi i mitt vardagsrum och goffade loss och myspysade, jag och 3 av mina favoritisar i hela vida världen. Bra slutt på dagen känner jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: