lindilus.blogg.se

Barnen i Afrika

Kategori: Livets lilla gång

* Aids-gonorré-cancer i vänster hand.

* Potatismosade handleder, as always.

* Tror höger stortå kmr lossna vilken minut som helst.

* Höger långfinger kan lika gärna kapas av.

* Någon som vill köpa en begagnad rygg och 2 crapy ass axlar för en femma?

* Reservhälar (typ 316 st) sökes till en årsmodell 89.

Dessutom är jag fortfarande (!!?!!) förkyld och bebisfisken har troligtvis blivit uppäten av de andra jävla monstrerna. Barnen i Afrika, barnen i Afrika, barnen i Afrika...
 
 
 
 
Kommentarer:


hur mkt vill du ha för en crappy ass rygg m axlar? Eller bortskänkes dessa? ;P Dina är 100 ggr muskligare än mina så tänkte uppgradera mig lite mohihi :)
Skrivet av auiii den 06 februari, 2012 kl. 13:24 #
 


Meh åh.. Bebiiiis!! *gråter inombords* Btw, döp inga fler fiskar på bokstaven B, dom blir ju bara döda!
Skrivet av Syss den 06 februari, 2012 kl. 18:43 #


Du får dem helt gratis...klämmer ner dem i din brevlåda när jag får tid. ;) 
Har inte sett lillefirren på hela dagen.. =(
 Skrivet av Linda den 06 februari, 2012 kl. 23:55 # 
 

Men... köpte du inte en liten liten bur?! jag tycker du ska göra det ifall d kommer fler!! och en liten håv att fånga dom i..! och små små cheerbows att sätta i deras små hår... ehrm..
Skrivet av Syrrebyrr den 07 februari, 2012

Kommentarer


Kommentera inlägget här: