lindilus.blogg.se

Beyond excited!!

Kategori: Djur

Idag är jag världens lyckligaste.. för när jag satt där i godan ro och matade fiskarna såg jag helt plötsligt hur jättetjocka Fröken Blå trycker ut en liten liten bebisfirre mitt framför fejjan på mig!!!!! Tror ni jag blev lycklig, lycklig eller lycklig??? Har suttit i säkert 1,5 timme och tittat på de små liven komma ut. Och de ploppar fortfarande ut röda och blå små små minisar mellan varven. De flesta blir uppätna, bland annat av mamman själv (morr!!!!!), vissa gömmer sig i sanden och 3 stycken har jag räddat och lagt i ett eget litet bo så att de kan få växa och bli stora fina firrar en vacker dag. Ska försöka ta bild på de minismå sakerna om det går så att ni oxå får se höjden av söthet. I'm beyond excited!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: