lindilus.blogg.se

Celsius-sjukan XD

Kategori: Livets lilla gång

Gudarna hjälpe mig snarast!! Jag provade nyss att dricka en såndär celsius för att hjälpa valkarna på traven lite med kaloribrännandet...kan ju inte skada tänkte jag och mina dallrande lår. Men för en kropp som knappt aldrig någonsin rört något med koffein i är det inte helt smärtfritt ska jag tala om för er. Fick sådana jävla svettningar och darrningar att jag fick sätta mig vid köksfönstret som en klimakteriekossa och andas ett tag. Mår fortfarande riktigt läskigt så vi får hoppas att jag svettas ut skiten på träningen. I fortsättningen håller jag mig nog till mina kära äppelcider-piller. =)
 
 
 
Kommentarer:


sådär blev jag i början av kaffe...!! hahahah! gullig plabe. 
Skrivet av cat den 22 februari, 2012 kl. 18:33 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: