lindilus.blogg.se

Haaaaat!

Kategori: Livets lilla gång

2 av alla saker jag stör mig på här i livet har stört mig extra jävla mycket just idag. Jag AVSKYR när folk ställer sig upp astidigt innan bussen stannar vid stationen de ska av vid. Typ när man åker till gullmarsplan så ska folk gå och ställa sig vid dörren typ innan man ens åkt förbi Globen. WTF people??!! Alla kommer komma av burren, jag lovar, så sätt dig ner och chillaxa för fan!!



Numero dos som stör mig är alla som nonchalant langar fram sina månadskort och bah: Du kollar när den går ut och så tar du och laddar den, eller: Jag vet inte säkert när den går ut va det igår, finns det nåt kvar..eller va det igår, kan du se det???? För det första så får man ett kvitto every fucking time man köper kortet där det står ett slutdatum på, ett slutdatum som man dessutom ser varje gång man åker buss. Keep it in mind you fucks eller spara kvittot!!! Just saying!!



Så, då har jag fått avreagera mig lite!! Älskar att hata...;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: