lindilus.blogg.se

Lavvli väddör!

Kategori: Livets lilla gång

Hoppeliskutt i hallonkråkan!! Idag mår jag nästan helt på topp igen. Vem gör inte det med det finaste vädret jag typ någonsin har skådat ute??? För första gången i år har jag suttit i solen på min älskade ballekong och känt på livet. (?) Min plan om att skita i att köpa vinterskor i år för att våren ändå skulle komma förr eller senare går ju oxå sjukt bra än så länge...frös bara om tåspetsen i nån vecka där, men det kan man ju leva med.

*

För övrigt så lever och frodas mina fiskbebisar som sig bör i bananen. Alla 5 är fortfarande vid liv och de äter små små flingor nu och mini-simmar runt med sina mini-fenor. Och och och nu kom poooooosteeeen...swiiiiisch!!!
 
 
 
Kommentarer:


Minisimmar...! 
Skrivet av cat den 28 februari, 2012 kl. 09:42 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: