lindilus.blogg.se

Surprise

Kategori: Cheerleading

Imorse kom det 2 gamla gubbar från Graflunds och störde min skönhetssömn. De hinner ju fan knappt plinga på dörrklockan innan de börjar låsa upp för att kliva på. Jag fick lixom gå runt helt jävla naken med en morgonrock över för jag hann inte klä på mig. XD

*

Idag står det mer jobb och mer tejp på schemat. Vill verkligen verkligen inte jobba idag och imorgon, men jag antar att det är bra för USA-resan som närmar sig med stormande steg. Och när jag ändå babblar om cheer så bah måste ni kolla på lagbloggen imorgon (lördag) för en surprise till alla våra fans..och haters oxå för den delen. Klockan 11:12 prick är det som gäller så be there or be circular.
Foto: Ida-Maria Lehto
 
 
 
 
 
Kommentarer:


Oj, är vi så ivriga att åtgärda fel? Hoppas du fick fixat det som skulle fixas och lovar att vidarebefordra din sypunkt. 
Skrivet av Anitha Wretling den 10 februari, 2012 kl. 13:35 #
 

Haha, ingen större fara. Det va trevliga gubbar iaf! =D Lite pinigt att stå i morgonrocken bara. 
Skrivet av Linda den 10 februari, 2012 kl. 13:45 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: