lindilus.blogg.se

Gala-fever

Kategori: Cheerleading

Shiet i Svea rike vilken lång jävla dag!!! En jäffla massa dötid har det vart mellan introinspelningar, genrep och måltider. Men det väger helt klart upp allt det roliga med världsbästa laget och coach. Jag spot:ade bland annat Kristin Kaspersen gå in på herrtoaletten och före mig i drickakön stod Kajsa Bergkvist. Själva uppträdandet va sjukt taggat och kul trots att vi någonstans där på slutet av dagen tappade förståndet av trötthet och flippade totalt. Bland det bästa på hela dagen var att jag svettig som en stork gick in i Hammerfalls loge och frågade om jag fick ett plektrum till min pojkvän för "då skulle han kissa på sig av lycka".... tror ni jag fick ett??!! XD



Nu: DUSCHA OCH SOOOOOOOOOOOVA!!!!
Fan va jag tycker om er...även fast ni mobbat mig hela dagen!
 
 
 
 
Kommentarer:


Syster e bäst.. <3
Skrivet av syster den 17 januari, 2012 kl. 09:43 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: