lindilus.blogg.se

Gör mig frisk pronto!!

Kategori: Djur

Nä nu är jag så jävla trött på att vara sjuk.. snörvlar, snorar och hostar som en stor fet valross och inte får jag tröstäta heller eftersom jag är inne i nyttigt mode innan tävlingen om en månad. Har iaf gått ner 3 pannor (älskar det uttrycket), men när man är sjuk vill man fan bara ligga och trycka glass och chirredirre hela dagarna.

 


Inga fler fiskar har dött iaf och den lilla lilla fjärilscikliden har börjat äta nu oxå = Linda är överlycklig i överläppen. Den bara spottade ut maten förut så jag trodde den oxå skulle dö, men då sa de i djurboutíquen att vi skulle prova med små röda frysta larver (eeeeeeh hjälp usch vaa) och hej hoppsan va dom käkade loss. Så nu e mina fina firrar pigga och mätta i magarna så helvetes jävlar om någon av dem dör!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: