lindilus.blogg.se

Tricky business!

Kategori: Livets lilla gång

Nu kanske ni tror att jag har dött va, men jag har faktiskt överlevt 2 träningar och några jobbpass med pannan i behåll. Dock sitter hosthelvetet fortfarande kvar så snart kommer väl störningsjouren och knackar på dörren för detta kan fan inte va kul för grannarna att höra på 24/7. En grej jag har upptäckt barn, som ni helst bör undvika, är att stå på jobbet sådär extremt toanödig och samtidigt ha världens största panikhosta. Det är en kombination som inte är så underbar för någon vill jag lova.



För övrigt så håller jag på att prova sporttoppar och BH-ar under tävlingsdräkten som, as usual, inte tillåter några vanliga arrangemang så att pattarna får vila i frid. Jag måste knepa och knåpa på alla möjliga sätt för att få de jävlarna att stanna inomhus utan att visa några band någonstans. Tricky business!!!


 

Fräschör va rätta ordet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: