lindilus.blogg.se

Uppkoppling och uppsugningsförmåga

Kategori: Livets lilla gång

Idag har internet varit nere HELA dagen. Michell kom över i vild tristess och panik då hans internet oxå låg nere. Så jag bjöd honom på ett par prinskorvar den hungriga stackaren innan han försvann hem igen. Utan uppkoppling och utan annat att göra kollade jag igenom gamla skolarbeten och fann ett extra spännande (not) om översvämningar i floden Rhen. Man skulle typ diskutera orsaker och försöka ge lösningar på problemen kring översvämningarna. Längst ner på sidan har jag tydligen ruttnat totalt och skrivit:

Släng Always ultra och Pampers plus i floden. Dessa två produkter har en utomordentlig uppsugningsförmåga. Det kommer bli skitbra!



(Jag skrattade högt åt mig själv när jag läste det.. alltså, got to love my self sometimes. XD)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: