lindilus.blogg.se

Red light district

Kategori: Resa

Ingen sol idag...that means no hanging on the ballekong. Så för att inte bli alldeles förtorkad i fejset gav jag mig ut på en cykeltur...för svettas måste man ju göra ett par liter om dagen har jag hört (och märkt). Inte en jättbra idé att cykla när man har rövträningsvärken från helvetet, men jag överlevde nästan.



För övrigt då? Fortfarande ledsna klumpar i magen över att cheersäsongen och alla roliga resor är finito. Vill åka tillbax till Amsterdam igen och bli påkörd av alla miljoners cyklister och spårvagnar, bli kvävd av haschröken från alla coffee shops och bli bestört i ögat av hororna i sina skyltfönster. Sjukaste jävla staden vill jag lova...och Red light district är ju lätt så mkt tuffare än att kolla på huset där Anne Frank gömde sig. Horor är ju roligare än historia lixom. Nä, men helt klart en av de mest intressanta och chockerande upplevelserna i livet faktiskt. Sjukast va gatan där de låg ett dagis bredvid och en kyrka mitt emot horornas lilla place. Mysigt att lämna av ungarna på dagis där lixom.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: