lindilus.blogg.se

Snäcklekare <3

Kategori: Djur

Som jag har väntat på att få köpa små snäcklekare..och nu är de äntligen här!!!! Små små och söta söta söta beställningsvaror!! Vi köpte 3 hoppande bönor i en ask oxå när vi ändå va igång. Önskar jag kunde ta 533 bilder på de nya små kompisarna och lägga upp här, men det får bli efter kryssningen för nu kommer snart Magnus med 2 mongusar i bilen för att hämta mig. Livet leker...snäckleker!


Är det någon som har namnförslag till en liten flick- och pojkfisk så hojta till!
 
 
Kommentarer:


Hej!
 Jag undrar vart du köpte dina hoppande bönor någonstans? :)
Skrivet av Caroline den 17 oktober, 2012 kl. 00:34 #
 

Jag köpte dem på djurbutiken i Tyresö Centrum. =)
Skrivet av Linda den 17 oktober, 2012 kl. 09:01 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: